Τετάρτη 23 Απριλίου 2008

Χατζημιχάλη Νταλιάνη

Μια πρώτη απάντηση στο προσβλητικό δημοσίευμα του TSE2100
http://tse-2100.blogspot.com/2008/04/blog-post_3148.html

Αγαπητέ TSEκο
Είμαι σίγουρος ότι θα υπερασπιζόσουν με σθένος το δικαίωμά μου να πάω ελευθέρα στην θάλασσα.
Είμαι σίγουρος ότι θα υπερασπιζόσουν με σθένος το δικαίωμά μου να πάω ελευθέρα στο βουνό.
Γιατί μου αρνήσαι το δικαίωμά μου να πάω ελεύθερα στο σπίτι μου ;
Γιατί μου αρνήσαι το δικαίωμά μου να ΖΗΣΩ ελεύθερα στο σπίτι μου ;
Εσύ που υπερασπίζεσαι το δικαίωμα του ευκάλυπτου της Δασκαλογιάννη να ζει εκεί που ρίζωσε, γιατί προσπαθείς να με αποκόψεις απο τις δικές μου ρίζες και να με διώξεις από το σπίτι που γεννήθηκα και μεγάλωσα ;
Την ιστορικότητα του δρομου που υποκριτικά αναφέρεις, σε προκαλώ να την μελετήσεις καλύτερα.
Είμαι σίγουρος ότι έχεις πολλά να διδαχτείς ...

1 σχόλιο:

SilentSoul είπε...

Δεν καταλαβαίνω γιατι διαμαρτύρεστε.
Πήγα και στου κ.Τσε το ποστ και αν καταλαβα καλα μιλαει για εκεινους που μπαίνουν με τα αυτοκινητα στους πεζοδρομους (δρόμοι για πεζους).

Με την ίδια λογική τότε θα επρεπε να διαμαρτύρομαι και εγώ που ως πολίτης αυτής της πόλης δεν μπορώ να αναπνευσω καθαρό αέρα,που ως πολίτης αυτής της πόλης δεν μπορώ να διαβώ τις διαβάσεις,που ειναι δικαιωμα μου,που ως πολίτης αυτής της πόλης δεν μπορώ να πάρω τον ανιψιό μου και να τον κάνω βόλτα με το καρότσι μιας και μιλάω για μωρό,αφού σε όλους στους πεζόδρομους και στην Χατζ.Νταλιάνη που θεωρείτε πεζοδρομος εκτος και αν κάνω λάθος οποτε διορθώστε με,υπάρχουν αμαξια παρκαρισμενα αλλα και αμαξια που περνάνε από αυτόν.
Γιατι μας στερείτε να ζούμε ελεύθερα στην πόλη μας;